Dit is jouw baan als Manager Communicatie, Kwaliteit & Advies 32 – 36 uur
Ben jij een gedreven en betrokken manager met passie voor innovatie? Krijg jij energie van het bouwen aan een nieuwe organisatie? Dan hebben wij een prachtige kans voor jou.
Wij zijn Salios en bieden zorg en ondersteuning aan ouderen, revalidanten en mensen met een chronische aandoening in de regio Dordrecht en Zwijndrecht. Salios is op 1 april 2024 ontstaan na een fusie tussen drie zorgorganisaties. Na de fusie is het domein Concernstaf en Mens & Organisatie tot stand gekomen. In dit domein werken we met de afdelingen Governance & Ondersteuning, Leren & Ontwikkelen, Mens & Organisatie en Communicatie, Kwaliteit en Advies aan een fijn werkklimaat voor 2.600 medewerkers.
Op de afdeling Communicatie, Kwaliteit & Advies werken we aan communicatie op zowel concern-, klant- als arbeidsmarktniveau en richten we ons op organisatiestrategie, kwaliteit, zorginnovatie en compliance. Daarnaast bieden we ondersteuning op beleidsmatig gebied, werkprocessen en projecten. Met deze brede focus verwachten we van jou als manager dat jij de motor bent achter het team, met een scherp oog voor ontwikkelingen in zorg en beleid.
Je geeft niet alleen leiding, maar brengt ook inhoudelijke expertise in de genoemde vakgebieden. Jij creëert de juiste voorwaarden en kaders waarin professionals zelfstandig kunnen functioneren. Door samenwerking en projectmatig werken binnen de hele organisatie te stimuleren, zorg jij voor kruisbestuiving en nieuwe, inspirerende ideeën. Daarbij werk je nauw samen met de programmamanager integratie & innovatie. Aangezien het om een nieuwe afdeling na de fusie gaat, krijg jij de kans om bij te dragen aan de organisatie-inrichting.
Daarnaast zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:
- het faciliteren van een omgeving waarin kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen op het gebied van communicatie, kwaliteit en projecten behaald worden;
- het leveren van een bijdrage aan de realisatie van de doelstellingen van Salios, je stuurt waar nodig bij en je zorgt voor een effectieve en efficiënte afdeling;
- het bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van strategisch beleid, samen met je collega managers en de domeinmanager;
- het beheren van het afdelingsbudget, daarbij stel je begrotingen en investeringsaanvragen op;
- het leiden van grootschalige organisatie-brede of -overstijgende projecten, waarbij je de samenhang tussen de domeinen overziet.
Je werkt samen met managers van zorgdomeinen, ondersteunende domeinen en met de leden van het managementteam. Zie voor meer informatie over de organisatie: Salios.nl
Dit is jouw team
Jouw team bestaat uit de afdeling communicatie en de afdeling kwaliteit & advies. Het team van 15 medewerkers faciliteert en adviseert bestuur, leidinggevenden en medewerkers op operationeel, tactisch en strategisch niveau.
Dit bieden wij jou
- We willen graag dat je je welkom voelt bij Salios. Daarom zorgen we voor een uitgebreid inwerktraject met een fijne introductie. Zo ben je direct op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Daarbij:
- bieden we je een contract voor 32 tot 36 uur per week;
- ontvang je een bruto maandloon van minimaal € 4.480,21 en maximaal € 6.748,37 afhankelijk van kennis en ervaring. (Op basis van de CAO VVT FWG 65;
- kom je te werken in een dynamische en inspirerende werkomgeving waaraan jij actief mee kunt bouwen;
- speel jij een belangrijke rol in de integratie van de afdeling, met veel ruimte voor creativiteit en ondernemerschap.
Bij Salios staat het welzijn van zowel onze cliënten als medewerkers voorop. Een gezonde balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk, daarom bieden we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Je kunt bijvoorbeeld tot 100 weken verlof sparen met het balansbudget, voordelig een fiets aanschaffen en je krijgt korting op een fitness abonnement.
Dit ben jij
Je bent een verbinder die kan omgaan met verschillende belangen en meningen, en weet bruggen te bouwen binnen en buiten de het eigen domein. Je hebt sterke sociale vaardigheden, bent tactvol en kunt goed luisteren, coachen en motiveren. Ook heb je een creatieve en ondernemende geest en krijg je energie van het ontwikkelen van de organisatie en het behalen van strategische doelen.
Als Manager Communicatie, Kwaliteit & Advies 32 – 36 uur heb je verder:
- een afgeronde relevante opleiding, bij voorkeur in Healthcare-, Verander-, of Businessmanagement;
- meerdere jaren ervaring als leidinggeven van professionals;
- ruime ervaring met het leiden van projecten en verandertrajecten;
- kennis van de laatste ontwikkelingen in het brede vakgebied van Communicatie, Kwaliteit en Advies;
- ervaring met en kennis van projectmatig werken, waarbij je organisatie breed teams kunt begeleiden in het effectief plannen, uitvoeren en afronden van projecten.
Goed om te weten
- Je kunt deels vanuit huis werken, maar we vinden het veel leuker als jij in Dordrecht en Zwijndrecht op de locaties aanwezig bent, zo krijg je de beste verbinding met het team.
- Naast deze uitdagende rol hebben we ook de rol van Manager Mens & Organisatie vacant, deze kun je hier (link nog toevoegen) vinden.
- Voor een dienstverband bij Salios is een Verklaring Omtrent het Gedrag een vereiste. Deze wordt door ons vergoed. Ook een referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen over deze vacature?
Katinka van Dongen, Domeinmanager CMO, geeft graag antwoord op jouw vragen. Je kunt haar bellen of appen via 06 – 4280 9242 of mail naar: k.vdongen@salios.nl.